Con4se® is een waardevolle aanwinst voor elke dienstverlenende organisatie. Het geeft een solide, stabiele en betrouwbare basis om op klantervaringen te sturen.
Con4se® biedt een enkele architectuur om veel hardnekkige onderwerpen op het gebied van Enterprise- en IT-Service Management op te lossen. Onderwerpen die om de paar jaar terugkomen en al jaren steeds maar tijdelijk worden opgelost via weinig innovatieve oplossingen.
Enkele bekende voorbeelden van hardnekkige onderwerpen zijn:
* Van Kostenpost naar Winstfactor
* Bestuurbaarheid
* Gecombineerde helpdesk
* Gecombineerd dienstencentrum
* Service integratie
* Compliant vanuit ontwerp
* Compliance gebaseerd Service Management
* Compliance gebaseerde beheerprocessen
* Compliance als een dienst
* Klantervaring verbeteren
* Transparantie
* Overdraagbaarheid
* Volwassenheid van dienstverlening
* Beheer van werkvoorraden
Via Con4se® worden alle bovenstaande uitdagingen opgelost door de oorzaken weg te nemen in plaats van symptomen te bestrijden. Con4se® stelt klanten in dienstverleningsrelaties in staat om te vertrouwen op de prestaties van ondersteunende functies en diensten waarvan ze afhankelijk zijn. Nu kunnen ze zich richten op hun eigen prestaties en naar de volgende fase in hun eigen groei gaan.
Door gebruik te maken van Con4se® kunnen adviesbureaus en leveranciers van ondersteunende Service Management producten veel van hun klanten helpen met veel verschillende uitdagingen via een enkele oplossing. Adviesbureaus hoeven niet langer expertise te onderhouden in een breed scala aan methodologieën, zelfverklaarde normen en certificeringen. Aanbieders van Service Management producten kunnen de meeste van hun klanten, die allemaal verschillende focuspunten en ambities hebben, bedienen met één vooraf geconfigureerde inrichting.
